0 All Day Nuts lanceert 'eerlijke nootjes' campagne Retail Outlook 9 mei 2024 Trends All Day Nuts lanceert een campagne om Nederland kennis te laten maken met het bedrijfsverhaal en de duurzame nootjes die ze leveren.
0 Leeftijdsverificatie bij zelfscan Retail Outlook 8 mei 2024 Trends Een op AI gebaseerde oplossing, momenteel getest in Duitsland, heeft de noodzaak voor tussenkomst van kassamedewerkers bij 80% van de transacties met leeftijdsbeperkingen geëlimineerd, zoals fabrikant Diebold Nixdorf.
0 Terrassen op een milieuvriendelijke manier verwarmen Retail Outlook 7 mei 2024 Trends In Nederland kan het weer alle kanten opgaan, wat het voor terraseigenaren uitdagend maakt om gasten een comfortabele ervaring te bieden.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
24 Lidl België verlaagt prijzen voor meer plantaardige verkoop Retail Outlook 6 mei 2024 24 Trends Lidl Plantaardig België Vegetarisch Lidl Nederland Lidl België heeft aangekondigd dat ze permanent de prijzen van plantaardige eiwitproducten gaan verlagen tot het niveau van de dierlijke varianten.
1 Kritiek van Wakker dier laat Jumbo stoppen met vleesstunts Retail Outlook 18 maart 2024 1 Trends Jumbo vlees supermarkten korting Plantaardig Met de groeiende bewustwording over duurzaamheid en dierenwelzijn in de voedselindustrie, heeft Jumbo een opvallende stap aangekondigd.
87 Aldi’s My Vay: nieuw plantaardig huismerk Retail Outlook 7 maart 2024 87 Trends Aldi Plantaardig Folders Tijdens de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel, lanceert Aldi het nieuwe huismerk My Vay voor plantaardige vlees- en zuivelvervangers.
80 Het aandeel vegetarische keuzes groeien in cafetaria’s Retail Outlook 6 maart 2024 80 Trends Vegetarisch Kipster De Verspillingsfabriek Mora Plantaardig Bij steeds meer snackbars groeit de vegetarische vraag.
11 Jumbo verlaagt vleesalternatief prijzen voor verkoopstimulans Retail Outlook 22 november 2023 11 Trends Plantaardig Prijs Jumbo voeding Jumbo verlaagt prijzen vleesvervangers om overstap naar plantaardig dieet te bevorderen.
39 Albert Heijn lanceert plantaardig huismerk Retail Outlook 7 september 2023 39 Trends Albert Heijn Supermarkten Plantaardig Albert Heijn introduceert AH Terra: een eigen merklijn van maar liefst 200 plantaardige producten, waarvan 58 gloednieuwe items, verdeeld over verschillende productcategorieën.
49 YB komt met plantaardige "yoghurts" Retail Outlook 13 augustus 2021 49 Trends Yoghurt Barn Plantaardig Nieuw Concept YB by Yoghurt Barn gaat vanaf september plantaardige producten verkopen aan landelijke supermarktketens en foodservice partners in Nederland en België.