0 Uniqlo lanceert Re.Uniqlo Studio in Duitsland Retail Outlook 17 mei 2024 Trends Uniqlo opent vandaag zijn Re-Uniqlo Studio in Hamburg, Duitsland, met als doel de levensduur van Uniqlo-kleding te verlengen.
0 Eerste IKEA Plan & Order Point geopend in Leeuwarden Retail Outlook 16 mei 2024 Trends IKEA opent in september het eerste Plan & Order Point in Leeuwarden, een compacte vestiging waar klanten wooninspiratie kunnen opdoen, ontwerpen kunnen maken en bestellingen kunnen plaatsen.
0 Samenwerkingen in Technische Schoenen Retail Outlook 15 mei 2024 Trends Belstaff en Merrell 1TRL hebben een unieke samenwerking aangekondigd waarbij de Ontario Speed-silhouet centraal staat.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
0 “Kartent staat voor Karton en Tent, zo zijn we ook begonnen!” Dirk Mulder 15 mei 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Timo Krenn, CFO en medeoprichter van Kartent.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
3 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
106 Laat je inspireren door Tony's Chocolonely Paula Boneschansker 6 maart 2022 106 Blogs ABN Amro Tony's Chocolonely chocolade Chocolade met een missie: ontdek Tony's Chocolonely.
78 Tony's Chocolonely lanceert de Chocolate Club Retail Outlook 22 juli 2021 78 Trends Tony's Chocolonely food abonnement Abonnementen zijn niet meer uit het leven weg te denken - daar gaat Tony's Chocolonely nu in mee.
60 Tony's Chocolonely's Sweet Solution repen zijn terug Retail Outlook 1 juli 2021 60 Trends Tony's Chocolonely food statement Weet je nog dat Tony's Chocolonely in januari vier repen vermomd als Twix, Toblerone, Ferrero Rocher en Kitkat op de markt bracht?
128 Tony's maakt lookalike-repen met boodschap Retail Outlook 26 januari 2021 128 Trends Tony's Chocolonely food Chocolade-industrie Tony’s Chocolonely repen vermomd als Twix, Toblerone, Ferrero Rocher en Kitkat: een vrolijke verpakking, maar een serieuze boodschap.
83 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met Henk Jan Beltman (Tony’s) Alyssa Vogelaar 10 september 2020 83 Webinars thoughtful thursday Tony's Chocolonely food Merk met een missie Vanuit de Tony's Chocolonely Super Store in de Beurs van Berlage in Amsterdam gaat Frank tijdens Thoughtful Thursday het gesprek aan over de recente ontwikkelingen rondom Tony’s Chocolonely.
83 Tony's Chocolonely opent minifabriek in brandstore Amsterdam Retail Outlook 1 april 2019 83 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Experience food Nieuwe winkelconcepten Tony's Chocolonely Overige Verantwoord Ondernemen transparantie Tony's Chocolonely stelde zich de volgende vraag: waarom zouden mensen naar onze winkels komen als onze producten ook te koop zijn bij bijvoorbeeld Albert Heijn?
12 Albert Heijn sluit zich als eerste retailer aan bij Tony's Open Retail Outlook 13 maart 2019 12 Trends Albert Heijn food Tony's Chocolonely Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Albert Heijn en Tony's Chocolonely werken samen om de cacaoketen transparanter en duurzamer te maken.
11 Albert Heijn maakt chocoladeketen inzichtelijk samen met Tony's Retail Outlook 4 december 2018 11 Trends Individualisering Albert Heijn Nieuwe markten Maatwerk producten Partnerships supermarkten Tony's Chocolonely Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk Barry Callebaut transparantie Albert Heijn wil meewerken aan het doel van Tony's Chocolonely voor slaafvrije chocolade.